W procedurze rejestracji znaku towarowego występuje możliwość zgłoszenia sprzeciwu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Opisuje bowiem, co należy rozumieć poprzez system sprzeciwowy oraz kto i kiedy może taki sprzeciw zgłosić.
Nie zwlekaj – zapewnij skuteczną ochronę nazwie Twojej firmy i jej logo, i zastrzeż je jako znak towarowy. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak wygląda rejestracja znaku towarowego w Polsce, w Unii Europejskiej i na świecie? Którą procedurę rejestracji nazwy i logo firmy powinieneś wybrać?
Zastrzeżenie nazwy i logo firmy może przynieść Ci wiele korzyści: prawo do wyłącznego używania oznaczenia, zwiększenie wartości i zaufania Twojej firmy, ochronę przed nieuczciwą konkurencją. Oczywiście wiąże się to z pewnymi kosztami, jednak śmiało możesz potraktować je jako inwestycję, która z wielkim prawdopodobieństwem Ci się opłaci. Ile kosztuje zastrzeżenie znaku towarowego?
Podczas budowania marki oraz wizerunku firmy nieocenioną rolę grają znaki towarowe. To one pozwalają klientom na rozróżnienie towarów oraz ponowny zakup tego, który najbardziej im odpowiada. Znakiem towarowym jest oznaczenie nadające się do odróżnienia od siebie towarów i usług jednego przedsiębiorcy, od towarów i usług pochodzących od innego przedsiębiorcy. Ze względu na ich szczególną rolę, można zwiększyć przysługującą im ochronę prawną poprzez zastrzeżenie znaku towarowego.